У Великобританії закрили всі рахунки пропагандистського телеканалу Russia Today

6

Всі рахунки телеканалу RT виявилися заблокованими в Великобританії. Про це повідомила головний редактор міжнародного інформаційного агентства «Росія сьогодні» і телеканалу RT Маргарита Симоньян, передає RT.

«Нам закрили рахунки в Британії. Всі рахунки. «Рішення перегляду не підлягає». Хай живе свобода слова!» – Заявила вона на сторінці в Twitter.

Ситуацію з рахунками прокоментувала офіційний представник російського МЗС Марія Захарова, зазначивши, що, залишаючи Євросоюз, «Лондон залишив всі свої зобов’язання зі свободи слова».

«Маргарита Симоньян повідомила, що всі рахунки телеканалу Russia Today в Британії заблоковані, це остаточне рішення, яке не підлягає перегляду. Схоже, йдучи з ЄС, Лондон залишив в Європі всі свої зобов’язання зі свободи слова. Як то кажуть, в нове життя без шкідливих звичок», – зазначила дипломат.

Причини такого рішення щодо рахунків поки не уточнюються, повідомив кореспондент RT Деніел Хокінс.

«Ніяких пояснень (банк. – RT) NatWest не надав. У RBS також відмовляються обслуговувати RT», – написав він у Twitter.

У Великобританії має мовлення RT UK, який був запущений 30 жовтня 2014 року. Трансляція ведеться з лондонської студії в районі Мілбанк. Поява нового телеканалу в Британії була зустрінута неоднозначно. Навколо нього велася полеміка ще задовго до запуску. Так, великі агентства зовнішньої реклами відмовилися розміщувати рекламні плакати телеканалу в Лондоні, пославшись на політичний підтекст банерів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі

Хочеш повідомити новину? Дій!
ПОДІЛИТИСЬ

Реклама

Loading...

Реклама