дивись.info

Журналісти, що звільнилися з ТВі, перейшли працювати на провладний «Інтер»

Журналісти, що звільнилися з ТВі, перейшли працювати на провладний «Інтер»

Журналісти, які звинуватили нове керівництво телеканалу ТВі в обслуговуванні інтересів влади, перейшли працювати на провладний телеканал «Інтер».

Про це на своїй сторінці в Фейсбук написав заступник директора телеканалу ТВі з інформаційного мовлення Єгор Чечеринда.

«Колишній випусковий редактор новин ТВі, шанований мною Роман Недзельський з сьогоднішнього дня працює на каналі Інтер, що офіційно належить голові Адміністрації Віктора Януковича Сергію Льовочкіну і олігарху, одному з головних спонсорів Віктора Януковича Дмитру Фірташу …», – написав журналіст.

Чечеринда іронізує, що ще недавно Недзельський звільнився з ТВі з причини того, що нібито нове керівництво телеканалу обслуговує інтереси влади.

«А ще два місяці тому Рома звільнився з каналу ТВі через те, що канал начебто прибрала до рук” сім’я “Януковича. Ось такі дивні метаморфози … Ми продовжуємо гостро критикувати Януковича, а наші колеги йдуть працювати на канал його олігархів і голів адміністрацій … Сумно … », – зауважив він.

Нагадаємо, вчора, 29 квітня, 31 співробітник телеканалу ТВі заявив про звільнення за власним бажанням. Всього на каналі працюють понад 180 осіб.

Після цього генеральний директор каналу Артем Шевченко заявив, що керівництво каналу ТВі готове відновити на роботі всіх співробітників.

Джерело: ГолосUA

Читайте новини та найцікавіші статті у Telegram Дивись.Інфо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.