дивись.info

Соціологи звинувачують «112 Україна» в маніпуляціях на користь Рабіновича

Соціологи звинувачують «112 Україна» в маніпуляціях на користь Рабіновича

Колектив фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва вимагає від телеканалу «112 Україна» спростувань через маніпулятивне використання результатів його досліджень.

Про це йдеться в заяві, опублікованій на сайті фонду.

Там зазначається, що 6 вересня на телеканалі «112 Україна» після блоку теленовин о 21.20 в рубриці «Епізод» з посиланням на прес-конференцію фонду «Демократичні ініціативи» прозвучало кілька неправдивих тверджень.

Зокрема, посилаючись на соціологічне опитування фонду «ДІ» та Центру Разумкова, в ефірі стверджувалося, що останні результати громадської думки “засвідчують зростання популярності партії «За життя».

«Насправді, як показують дані опитувань, ніякого зростання популярності партії “За життя!” не відбувається: у грудні 2017 року за неї були готові проголосувати 6,7% населення, у травні 2018 року – 6,0%, у серпні 2018 року – 6,1%», – наголосили в фонді.

Не зріс також і президентський рейтинг лідера партії Вадима Рабіновича: у грудні 2017 року – 5,8%, у серпні 2018 року – 5,3%. Не зріс і рейтинг довіри до Рабіновича: у грудні 2017 року він становив 17,8%, у серпні 2018 – 15,6%.

«Отже, немає жодних підстав стверджувати на основі наших досліджень про “зростання популярності партії “За життя!», – підкреслюється в заяві.

Так само фонд називає маніпуляцією твердження з посиланням на його дослідження, що «все більша кількість українців вважають, що миру можна досягти шляхом домовленостей та компромісів».

«При цьому свідомо опускається важлива деталь: так, більшість за мир, але “мир за будь-яку ціну” приймає менше 29% українців, а 51% – “за компроміси, але не за будь-які”. І, як свідчать результати опитувань, для більшості громадян України не прийнятні ті компроміси, яких прагне Кремль: особливий статус окупованих територій, вибори за нинішніх умов неконтрольованості Україною територій, загальна амністія тощо», – йдеться в заяві.

«Ну, а щодо слів Рабіновича про те, який “найкращий переговорник Медведчук”, свідчить довіра до нього громадян: у грудні 2017 року повну і переважну довіру до Медведчука висловили 5,3% українців, у серпні 2018 р. – 5,2%», – додали в фонді.

Там назвали показаний сюжет на телеканалі “112 Україна” “свідомою маніпуляцією”.

«Ми вимагаємо відповідних спростувань і попереджаємо телеканал, що у разі подібного використання даних наших досліджень будемо змушені звернутися до Національної Ради України з питань радіо та телебачення щодо відозви ліцензії за поширення неправдивої інформації», – наголошується в заяві.

Як повідомлялося, наприкінці липня 2018 року лідер “Українського вибору”, кум президента РФ Віктор Медведчук повідомив про рішення приєднатися до партії “За життя” Вадима Рабіновича і очолити напрямок щодо “відновленню миру” з Росією.

Читайте новини та найцікавіші статті у Telegram Дивись.Інфо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Загрузка...