дивись.info

«Слуга народу»: російський телеканал зняв з ефіру серіал із Зеленським

«Слуга народу»: російський телеканал зняв з ефіру серіал із Зеленським

Російський телеканал ТНТ зняв з ефіру серіал «Слуга народу» з Володимиром Зеленським у головній ролі. З його першого показаного епізоду сьогодні зник жарт про Володимира Путіна.

Про це повідомляє російське видання «Ведомости», йдеться на сайті ВВС.

Цю інформацію підтверджує джерело ВВС News Україна в Офісі президента України.

Раніше в програмі каналу вказувалось, що серіал виходитиме в ефірі 12 та 13 грудня. Але зараз ця інформація зникла.

Представник каналу ТНТ заявив «Ведомостям», що вони з самого початку не збирались показувати більше трьох серій в ефірі, а тільки на платній платформі в інтернеті PREMIER.

Анонс ТНТ про щоденний показ серіалу там назвали «маркетинговим ходом» для підвищення впізнаваності платформи.

В команді Володимира Зеленського кажуть, що з самого початку здивувалися фактом початку показу серіалу російським телеканалом. Тому, за словами джерела, не дивно, що з нього щось вирізали чи взагалі зняли з ефіру.

Співрозмовник ВВС News Україна додав, що схожа ситуація з серіалом була в Казахстані та Білорусі.

Прем’єра серіалу на російському ТНТ відбулася через два дні після Нормандського саміту в Парижі.

Серіал рекламували промороликом, що починається зі сцени, у якій Володимир Зеленський у ролі вчителя Василя Голобородька сидить на унітазі та читає журнал Time.

Головне питання, яке хвилювало багатьох глядачів серіалу в Росії, – чи буде російське телебачення його цензурувати.

За сюжетом, новообраний президент Голобородько приходить обирати дорогий годинник і костюм, як йому належить за статусом, і помічник розповідає йому, що Володимир Путін носить годинник швейцарської марки Hublot (вимовляється як «хубло»). На це герой Зеленського дивується: «Путін – хубло?».

Саме цей момент з версії, яку показав ТНТ, був вирізаний. Причому монтажна склейка була помітною.

Загалом у середу ТНТ показав перші три серії «Слуги народу».

Як зазначають у BBC, їм поки що не вдалося отримати коментар холдингу «Газпром-медіа», до складу якого входить канал ТНТ.

Читайте новини та найцікавіші статті у Telegram Дивись.Інфо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.